Motocykl bardzo zadbany, jezdzony turystycznie we dwoje.
Motocykl jest po slizgu na prawa strone. Zaliczylem glebe przy km/h na mokrym, wiec tylko owiewki sie przytarly i troche polamaly, jak widac na zalaczonych zdjeciach. zadne, absolutnie zadne elementy techniczne motocykla nie ucierpialy, takze rama ani silnik nie miala zadnego kontaktu z asfaltem. Motocykl jeĽdzi bardzo dobrze, silnik w bardzo dobrym stanie, oleju nie bierze w ogole. Pali zawsze bez problemu.
Przytarta z boku felga przedniego kola (widoczna na zdjeciu).
Motocykl prosty, rama nie nosi zadnych sladow wypadkowej przeszlosci. Na zyczenie moge zdjac owiewki nie mam nic do ukrycia.
W motocyklu opony prawie nowki Dunlop (maja jeszcze gumowe wypustki po bokach; DOT przejechane ok. tys. km.
Oprocz mankamentow wizualnych, stan techniczny bardzo dobry.
W serwisie zmierzono kompresje sprezania (na zimnym silniku kg/cm nie ma roznic w cisnieniach pomiedzy cylindrami.
Wyregulowane zawory zadna z plytek nie wymagala wymiany.
Wyczyszczone i zsynchronizowane gaĽniki.
W VFR wymienione zostaly nastepujace elementy eksploatacyjne (maja przejechane ok. km na wszystko rachunki:
swiece NGK (nastepna wymiana za tys. km)
klocki hamulcowe przod (maja przejechane ok. tys. km)
pompa paliwa
nowy akumulator (zalozony na wiosne r.)
Motocykl niezawodny, doinwestowany.
Naped jeszcze na sezon spokojnie wystarczy, byl czyszczony nafta swietlna i regularnie smarowany.
Motocykl od motocyklisty.
Badanie techniczne do: .V. r.
OC wazne do: .V. r.
CENA: zl.